fredag 1 januari 2010

Nyårsdagen och 8 månader 1 januari

Vi blev hembjudna till mormor och morfar på pannkakslunch. Morfar är en fena på att göra goda pannkakor, det har mamma talat om för mig.

Men innan det var dags för pannkaka fick hundarna öppna sina julklappar. De fick varsitt grisöra (hundgodis) och tillsammans fick de en goseapa som Mahjongg la beslag på direkt.


Sen blev det äntligen pannkaksätning och jag fick äta något annat, nån burkmat var det. Men den där pannkakan såg väldigt spännande ut och jag försökte desperat få en liten bit. Tillslut gav de med sig och lät mig smaka. MUMS!

Jag är faktiskt 8 månader idag, det ni!

Mormor står utanför bilden och busar med mig och morfar tror att jag ska ramla, det är därför han har handen på min rygg.

Mormor tycker att jag ser så skojig ut just vid det här tillfället och skrattar åt mig. Hon är rolig att busa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...