tisdag 12 januari 2010

På besök hos lilla Tindra och hennes föräldrar 12 januari

Jag skrev ju tidigare om Madde som skulle få sin lilla bebis den 30/12 men planerade att knipa till 1 januari. det gick inte sådär superduper bra för Tindra föddes den 31/12. Bästa nyårspresenten någonsin!

Idag åkte jag, mamma och pappa dit och hälsade på. Mamma och Madde pratade massor av pappa och Martin vet jag inte vad de gjorde. Tindra var spännande och lite läskig. När hon blev ledsen så blev jag det också och jag försökte komma nära och klämma lite men då sa mamma att jag inte fick det. Vi åt middag tillsammans, Martin gjorde egna köttbullar, egen sås och mumsiga potatisar. Sen packade vi ihop oss i bilarna och åkte till innebandyträningen. Mamma glömde sin ena sko hemma så det blev inte mycket till träning för hennes del. Pappa och jag åkte hela vägen hem till Tyresö för att leta efter den andra men på något sätt så missförstod mamma och pappa varandra så vi åkte tillbaka utan skon som låg kvar hemma. Tindra var träningens höjdpunkt! Vi gav Tindra hennes presenter från laget. En innebandyklubba med boll, en klänning, ett par byxor och 2 bodys. När vi var hemma hos Tindra fick hon en annan body av bara mig, mamma och pappa som matchade med byxorna hon fick av laget.

Tindra med sin mamma Madde.
















Mamma passade på att sno åt sig Tindra en stund när Madde och Martin var utom synhåll. Mysigt tyckte mamma!

















Sover skönt!

Lite närmare!












Jag och Tindra tillsammans. Madde fick hålla i mig för jag ville så gärna fram och peta lite på Tindra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...