söndag 12 juni 2011

1 års kalas för syssling Leon 28 maj

När jag sovit klart efter lunchen packade vi ihop oss och åkte till min syssling Leon för att fira att han fyllt 1 år. Tyvärr verkade inte min sömn gjort mig på så strålande humör för så fort jag inte fick som jag ville så skrek jag och försökte slå och knuffas. Rolig kille det där! Känner jag honom? Nää tror inte det!

Men när jag fick morfar att leka med mig så var jag glad igen.

Jag var också glad när jag fick äta massor med tårta, för den var supergod!

När tårtan var slut tog också mitt goda humör slut så mormor tog ut mig i Leons trädgård för att de andra gästerna skulle få lite lugn och ro. Vi byggde en bilbana av lite träplankor som fanns där ute.

Jag hittade deras ringklocka och märkte att jag blivit så lång så jag når upp dit också.

Daniel öppnade dörren efter mitt hundrade pling och vände mig upp och ner.

När några gäster gått hem så kunde jag börja leka med Leon. Han fick en jättecool och fin brandbil  present. Den kunde man sitta på och sparka sig fram med benen. Först satt jag och Leon puttade på där bak.

Sen bytte vi så att jag puttade på när Leon satt där fram och styrde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...