måndag 6 juni 2011

Dop för kusin E 7 maj

Jag och mamma åkte till min farbror och mina kusiner. Lilla kusin E skulle döpas. Pappa jobbade så han kunde inte vara med men han blev ändå lilla Es gudfar/fadder.

Jag och kusin M går med faster Kimmy och utforskar lite.

Mycket spännande att titta på.

I kyrkan var jag nöjd så länge det fanns godis kvar i påsen och jag fick sitta hos faster Kimmy. Och mitt under dopet rapade jag så det hördes tydligt. Snacka om att mamma skämdes!

När godiset var slut blev jag arg och ville springa omkring, vilket jag självklart inte fick. Till slut tog mamma mig under armen och gick ut från kyrkan. Då såg jag ut så här. Mamma var beredd att åka hem på studs men blev övertalad av släkten att stanna kvar.

Mina kusiner hade fått en studsmatta som var väldigt rolig. Kul att hoppa men också väldigt roligt att öppna och stänga dragkedjan.

Jag är fångad!

Såpbubblor tycker jag är jättekuliga! Det är svårt att blåsa själv och såpan smakar verkligen äckligt!

Jag visar farmor en jätteestor lastbil som är farbror Ms.

Jag hittade kusinernas gåstol och fast jag är en så stor grabb så var den rolig att åka runt i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...