söndag 19 juni 2011

Gammelfarfars begravning 7 juni

Dags för min gammelfarfars begravning. Jag fick vara med farmor under tiden. Pappa var tvungen att köra lastbil så han kunde inte vara med på begravningen heller fast han ville. Men mamma, mormor och morfar var där tillsammans med andra släktingar. Det var jättefint har mamma berättat. Fin blå kista och massor med blommor. Det var ljust och fint och även fast tårarna rann så gick det bra.
Efteråt hämtade mamma upp mig och då hade jag kräkts några gånger hos farmor och hade feber. Men jag fick ändå följa med hem till mormor och morfar där vi åt landgång som var jättegod. Jag piggade på mig efter maten och lekte och busade en bra stund.

Så här fint var det vid gammelfarfars kista.

Min fina gammelfarfar Sven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...