lördag 4 juni 2011

Påsken 22 april

Andra dagen på landet och jag hjälper morfar att köra skottkärran.

Måste ju hjälpa till att plocka upp alla kottar, gamla löv och pinnar som skulle kastas också.

Sen hjälpte jag Torsten att såga plankor.

Det är ju viktigt att se till att plankan är tillräckligt lång.

Mormor och mamma och morfar var nere hos Handlarn (ica butik i området) och då hittade mamma den här till mig. Och mormor och morfar köpte den. Mamma var tveksam till om jag skulle klara av att använda den för på kartongen stod det 5+ men jag kämpade på och tillslut kunde jag.




Sen åkte jag, mamma och pappa till en liten lekplats i närheten. Klättrade högt för att kunna åka kana ner.

Wiii så fort det går!

Mamma är så tjatig ibland med sina pussar.

Gunga är också roligt.

Hemma på Hällebo igen så hittade jag ett jättefint schackspel som jag lekte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...