söndag 5 juni 2011

Jag fylller 2 år - 1 maj

Äntligen min födelsedag! 2 år fyller jag, stora grabben! Mamma, mormor och morfar fixade i ordning i lokalen. Pappa åkte och hämtade mina tårtor och jag var hemma med faster Kimmy.

Så här fin var jag på min födelsedag!

Svante spelar airhockey....

..... med mig.

 Så här fin var min syssling Leon som precis lärt sig att gå.

 När alla hade kommit fikade vi lite. Pappa hade köpt jättegoda muffins till alla. Under tiden som alla fikade passade jag på att öppna paketen. Snart samlades alla barnen hos mig och de fick såklart hjälpa till. Mamma fick övertala mig att öppna första paketet men efter det fattade jag grejen och slet upp allt jag kom åt.

 Dags för en av de stora presenterna. En springcykel. Tyvärr var den lite för stor så mamma och pappa har lovat att köpa en mindre åt mig. Under skynket till höger står min motocross.

När jag öppnat färdigt alla paketen så åt vi de fina tårtorna. En tjej som mamma pratat med på facebook som gjorde dem till mig. Dumbo på den ena och en motocross på den andra. Kunde inte bli bättre!

Jag fiskar i diskdammen. Fick lite hjälp av pappa att hålla i spöt.

 Och vips så kom det en godispåse som jag direkt satte mig och smaskade ur.

Jag vill först inte åka men när jag blev lite tvingad så tyckte att det var jättekul och ville åka mer och mer.


Här kommer jag och pappa tillbaka efter en åktur runt huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...