söndag 5 juni 2011

Påsken 23 april

På morgonen var jag ute på gräsmattan och gick runt, helt plötsligt får jag ont i ena foten/benet. Ville inte gå själv för det gjorde så ont.Blev inte stucken, inte biten, inte stukat eller trampat snett. Vi vet fortfarande inte vad som hände. Det höll i sig hela dagen och kvällen.

Trots det onaa i foten/benet åkte vi till Askersund en stund. Vi åt lunch och då blev jag väldigt dålig i magen. Jag bara måste berätta det här fast det är äckligt. Mamma sprang till toan med mig och ja vi kan väl säga som så att hon och mormor fick städa bäst de kunde och vi håller tummarna att personalen sanerade ordentligt efteråt (Vi sa till att det hänt en olycka så vi stack faktiskt inte bara.)


Mormor fick bära mig när jag skulle leta efter påskägg, jag ville ju inte gå eftersom det gjorde ont då.


Så här fin var jag som påskkärring.

 Mahjongg fick också smaka av mitt påskgodis.

 Mums med godis, helst ska allt in i munnen samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...