onsdag 22 juni 2011

Kalas 18 juni


Vi skulle egentligen fira Smillas 4 års dag men eftersom jag är sjuk ville vi inte åka dit och smitta ner alla andra barn som var där. Så vi får ta det en annan dag.
Vi åkte i alla fall hem till min gammelfaster Ingrid en stund för att fira att hon fyllt år. På bilden är det från vänster mamma kusin Sigrid, hennes kompis Aleyna och sist mammas kusin Anton.

På den här bilden är det mammas farbror Gaby, mammas kusin Oskar och hans flickvän Jonna. Födelsedagsbarnet fastnade inte på någon av mammas bilder tyvärr. Jag var rätt jobbig eftersom jag var sjuk så det blev inte fler än dessa bilder som blev tagna. För bli en annan gång.

Straxt efter den här bilden togs så somnade jag i mormors famn. Var så trött och väldigt varm pga febern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...